combatgirl.blogg.se

Många järn i elden 2...🔥

Ok, då var det ju så att jag fått ett nytt jobb på Växjös stadshotell som servitris. Jag hade jobbat natt, sovit 4h och vaknat av att telefonen ringde. Chefen frågade ifall jag kunde hoppa in och jobba på en tillställning som hade bokats. 
Så det var bara att gå upp och göra sig iordning för stt sen springa ut till bussen taggad till max.
 
Hela kvällen gick i ett och det var ett ständigt springande upp och ner för den stora trappan med alla tallrikar och brickor med dricka på. 
Jag kan lova att jag fick motion för ett helt år den kvällen. Och svettades gjorde jag i mängder. 
HOLY CRAP säger jag bara. 
När jag kom hem var jag helt slut. 
Så utmattad att jag inte kunde somna. Irriterande till max vill jag lova.
Men roligt hade jag i alla fall.
 
Nu ska jag kolla lite film innan det är dags att börja nattens första runda på boendet. 
Ha det så fint så länge så berättar jag mer sen.
Combatgirl signing out💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: