combatgirl.blogg.se

Stress, stress och åter stress...

Ja jag vet, jag har varit missing in action ett tag och har inte kunnat skriva något alls.
min fokus har fått vara på det jag har hemma och jobbet. Så det blev lite mycke att koncentrera sig på. 
 
Som ni ser så blev mitt fina sovrum en krigszon.
Mina tapeter fick rivas och göras om då de hade börjat lossna. I tre dagar fick jag sova i tv-rummet för att man fick göra om det 2-3ggr eftersom tapeterna under orsakade bubblor. Jag va inte glad vill jag lova. 
I november började lite smått jobba även på Elite Stadshotell här i Växjö. Personalen och miljön är helt underbar och kunderna väldigt trevliga. 
Dagarna är visserligen långa, men leendet som kollegorna hela tiden lockar fram gör att tiden går både fort och näst intill ombemärkt, så roligt har vi.
Snart var alla julbord igång. Här var det på Vida Arena. 
Och på Elite Stads hotell. Så ni förstår att jag hade ett himla hejhå. Det kunde gå flera dagar utan att någon av mina närmaste hörde av mig just för att jag hade fullt upp hela tiden.
Sen, ÄNTLIGEN, fick även jag chansen att avnjuta dessa julbord ihop med mina föräldrar och systrar. 
Sen blev det dags för all personal att fika ihop innan julborden avslutades helt. Utöver att jag fick en fin present fr Attendo som bestod av en äkta Paulo Roberto pepparkvarn och en biobiljett så fick jag även en stor present från mina arbetsgivare på båda hotellen. En keramikform och en kokbok. Jag var sjukt glad över dem. 
 
Imorgon är det After Work som gäller med Arenan. Det ska bli så roligt och välbehövligt. Det var länge sen man verkligen fick umgås med kollegorna utanför jobbet.
Men nu mina guldkorn så ska jag vila och förhoppningsvis ska jag fortsätta med mitt skrivande snart igen. 
Ha det nu bäst och var rädda om varandra och er själva i vintermörkret även om snön lyser med sin frånvaro✨❄️
 
Combatgirl signing out💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: