combatgirl.blogg.se

Verkligheten...

Tårar i natten orsakade av många år av tomhet.
Tårar i natten visar sig under en stund av svaghet.

Ett helt liv där man inte visste vart man passar in.
Ett helt liv där enda stället man kände ro var sitt eget krypin.

Ett ställe där inga blickar kunde döma.
Ett ställe där jag kunde slappna av och våga drömma.

Men nu är man vuxen och vill bara glömma.
Djupt inom mig alla gamla drömmar jag bara vill gömma.

Att kämpa och jobba hårt är allt jag känner till.
Önskar att det fanns stunder då allt bara stod still.

Jag vill veta vad det innerbär att andas, leva och sova en hel natt.
Orken är slut, kroppen är alldeles matt.

Jag sluter mina ögon, ligger alldeles stilla.
Intalar mig att när jag blundar kan inget göra mig illa.

Sakta men säkert i mörkret jag börjar försvinna.
Hjärtat ger upp för det inser att det aldrig kommer vinna.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: