combatgirl.blogg.se

Ännu ett träningspass som jag missar...

Börjar bli lagom trött på det... Men kanske inte så optimalt av mig att börja träna igen redan imon med tanke på att febern släppte tidigare idag. Men anledningen till att jag inte kan gå är personalmötet med alla som jobbar på Vida Arena som råkar vara vid samma tidpunkt. 
*suck*
Saknar träningen och jag behöver all träning jag kan få om jag ska klara både P2 o P3 vid graderingen. Behöver gå ner i vikt, bättra kondisen som är relativt usel just nu, steppa upp styrketräningen och se till att vigheten är där den ska vara. Men inte så lätt att balansera jobbet med de redan fasta tiderna på Krav Magan. Och det är mer än bara frustrerande. Aja.. Får se hur jag löser det. På något sätt ska jag få det att funka igen. Det är så man nästan blir spattig av abstinens.
*dubbel suck* 
Oavsett alla skador, blåmärken och träningsvärk jag har efteråt så mår jag ändå vgt bra av det och värt varje krämpa. Och ventileringen där är prima delux om man just den dagen råkat ha en maxat usel dag. 
Jag hoppas nu att jag iaf inte får nåt inbokat på onsdag så jag ÄNTLIGEN får komma igång med det. Sååå... Med det sagt... ha nu en fin natt alla mina fina guldkorn där ute ✨
Nattnatt my precious 💋
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: