combatgirl.blogg.se

Byta hårfärg??

Ja jag är sugen på att färga håret. Men jag är känd för att vara nojjig av mig när det gäller att klippa och färga håret. Dfr jag klipper mitt eget hår och inte låter någon klippa det åt mig. Än så länge har jag lyckats bra med det varje gång. Även fått samma frilla som på bilden när jag ville ha den. Det är färgen på det håret på den bilden jag är sugen på den här gången. Jag tror jag har rätt färger själv för att kunna passa i den hårfärgen. Eller vad tycker ni?? Kanske ska fundera på det lite mer. Vill ju helst inte behöva få klarlila hår när det börjar tvättas ur. Aja, vi får väll la se hur det går. Ni får gärna komma med tips o synpunkter att tänka på.
Untill next time folks, PEACE OUT!! 💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: