combatgirl.blogg.se

Galen dag...

Idag började dagen med massa samtal. Kändes lite som att luren tillslut va fastlimmad i örat nästan. Hade lite bråttom samtidigt då jag skulle möta upp med syrran för lite umgängestid eftersom vi inte lyckats ses på ett tag pga att jag jobbar så mycket. Vi tog bussen upp till Grand Samarkand för lite shopping. Hon behövde lite saker till sin dotter som just börjat skolan och jag behövde ett par gardinstänger till mina nya fina gardiner som jag beställt i maj någon gång.
Det slutade med att jag köpte ett par till ett väldigt bra pris. Sen SJÄLVKLART så kom jag ju på att jag behöver en ny susp till Krav Magan. Den jag hade funkade inte redigt. Den gav bra skydd och så. MEN jäklar vad obekväm den var. Den tog bra med stryk visserligen, MEN den putade ut så illa att den som skulle sett mig och inte visste att jag har den på träningen skulle tro att jag va en blandning mellan en man vars vissa anatomiska kroppsdelar va på flykt någonstans och en kvinna som är gravid men av någon anledning fått en fyrkantig mage istället. Så ni förstår, det såg väldigt VÄLDIGT komiskt ut och kändes lika hemskt. Men den nya jag köpte formades utefter kroppen på rätt sätt, är bekväm samtidigt som den tål stryk. Så jag var väldigt nöjd med mina inköp och det var uppenbarligen syrran också med sina. Det firades med att äta på Grilled & Baked. Soooo Yummie!!! 
Sen kände vi oss så nöjda med dagen vi haft att vi beslöt oss för att åka hem. Syrran är ganska höggravid också så vi kände att det var god tid för henne att få komma hem och vila lite också. När jag kom hem så började jag direkt fixa med att sätta upp de nya gardinerna efter att jag strukit dem. Det blev såååå fint och mysigt. Tänk att en sådan enkel sak som att byta ett rums gardiner kan förändra så mycket i ett rum. Hela känslan för det förändras och det blir plötsligt så mycket mysigare. 
Sen hade ju jag sett fram emot att få gå på Krav Maga träningen äntligen idag. Men kände mig lite trött och tänkte att jag kanske skulle ta mig en liten powernap, för jag hade lite över en timma innan jag skulle behöva byta om o ta bussen. Men min powernap slutade med att jag försov mig och jag blev lagom irriterad. Hade jag åkt ändå när jag vaknade hade jag bara varit med en kvart. Och det gör mig ingen som helst nytta. Så det fick bli lite donande hemma istället. Har lite småsaker kvar men de kan vänta till imorgon. För just nu sitter jag nermyst i min härliga säng under täcket, i sällskap av min underbara Mr Pillow, i mitt underbara sovrum och tittar på "Hitch". Yup, I so got it made, darling 💕
Så nu ska jag återgå till min bekväma date och kolla vidare på filmen. As for the rest of you... Så önskar jag alla mina fina guldkorn där ute i natten en fortsatt underbar fortsättning på er kväll. För det tänker jag ha ✨
PEACE OUT, BABY!!! 💋
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: