combatgirl.blogg.se

Ja då sätter jag väll igång då...

 
Hej hej så här tidigt på morgonen.
Nej, jag har inte just vaknat, utan jag sitter just nu på ett av mina jobb och är lagom trött i knoppen. 
Det tar på både kropp och själ att jobba inom vården, särskilt när man sitter vak åt en dålig patient. Men det är ett tacksamt jobb hur tungt det än kan bli. 
man vill ju gärna tro att OM man skulle ha den goda lyckan att leva ett långt och lyckligt liv men en dag själv hamnar på sjukhuset, så vill man ju bli lika väl omhändertagen.
Just nu är tröttheten så påtaglig att jag nästan kan svära på att min säng och kudde ropar på mig...
Bara en timma kvar... Sen får jag cykla hem och sova gott...
Vi får se vart den här bloggen tar mig på för äventyr och jag hoppas ni gör mig sällskap genom att ta del av dem.
 
Untill next time folks... Ha det så gott, så får vi hoppas jag har nåt mer matnyttigt att berätta. 
Kram kram alla mina guldkorn där ute ✨
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ariella
skriven :

Hej!
Kul att du har börjat att blogga. Kommer att lägga denna som en länk på min blogg. Den här kommer jag att följa :-D

Har du frågor eller vill ha tips, hör av dig.

Kramissss

Svar: Tack fina Ariella. Det kommer jag absolut göra.Ska bli nice att se hur detta kommer utvecklas o vad jag kan tänkas ställ till med hahahah😂
Combatgirl78

2 Marlene
skriven :

Om det här blir hälften så intressant som du IRL så är det något att se fram emot!

Svar: Åååh vad söt du är Marlene. Känns ganska spännande att göra det här faktiskt.Så jag hoppas verkligen ni gillar den o kanske även sprider den vidare så får vi se hur dan respons set blir ☺❤
Combatgirl78

3 Madde
skriven :

Kul! Jag kommer följa dig iaf :)

Svar: Aww vad söta alla är. Jag trodde inte det skulle bli sådan bra respons på det, hahahahDu får gärna sprida bloggen vidare om du vill ❤
Combatgirl78