combatgirl.blogg.se

Längtan...💕

En önskan i min själ.
En önskan i mitt hjärta.
En önskan jag länge burit inom mig men som enbart gett mig smärta.
Att känna det liv som växer, gror o blir en del av mig.
En önskan att få ge allt jag har i mig till en liten kille eller en liten tjej.

En önskan i min själ.
En önskan i mitt hjärta.
En önskan jag länge burit inom mig men som enbart gett mig smärta.
Gränslös kärlek till ett eget litet frö att hålla intill mitt hjärta, lyssna till dess andetag, placera en lätt puss på hans eller hennes panna.
Viska löftet " jag ska alltid älska dig, stötta dig o vid din sida stanna".

En önskan i min själ.
En önskan i mitt hjärta.
En önskan jag länge burit inom mig men som enbart gett mig smärta.
Tiden är förbi, det va aldrig för mig ämnat.
Med sorg i hjärtat inser jag att när jag en dag är borta så har jag inget efterlämnat.

En önskan i min själ.
En önskan i mitt hjärta.
En önskan jag länge burit inom mig men som enbart gett mig smärta.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: