combatgirl.blogg.se

Long time no see...

Hello hello alla mina fina guldkorn där ute.
Jag vet att det har varit lite tyst om mig ett tag, men går man och jobbar mycket under udda tider och sen åker på att få migrän som heter duga då känner man sig inte så sugen på att skriva. Jag jobbar som sagt på lite udda tider och oftast har jag inte så mycket tid över till att vila eller ägna mig själv så mycket tid. Så t.ex när jag hade jobbat på Vida Arena i onsdags så tänkte jag att jag nu minsann skulle se till att vila innan det är dags för nästa arbetspass på Elite Park Hotell på lördagen. Men nej nej, självklart skulle Herr Migrän hälsa på och visa sitt fula tryne och jag stannade hemma. Men försökte ändå hitta på saker hemma att sysselsätta mig med så tiden skulle gå fortare. Jag även lyckades gå ut och hälsa på syrran en stund på fredags eftermiddagen. Det va helt underbart att få komma ut i friska luften. 
 
Lördagen kom och det va dags att joina gänget på Elite och preppa inför den tillställning som skulle äga rum där den kvällen. Det blev en relativt lugn tillställning utan alkohol eller stök någonstans. Arbetet gick snabbt och smidigt och då det inte fanns mer att göra så fick jag gå hem tidigare. Kändes lyxigt att få va hemma kl22, göra iordning en stor kopp varmt svartvinbärste att dricka i kylan och titta på "Baksmällan" på tv. Sen kunde man ju verkligen inte klaga på, att när man vaknade i morse helt utvilad om än lite seg, till en underbart färgglad utsikt i höstens anda. 
 
Imorgon är det träning igen och jag hoppas kunna vara med. Vi får se vem som får oss att svettas till vansinne då. Ikväll verkar det inte finnas något vettigt att titta på, på dumburken. Men trött till max är jag ändå idag efter att ha plockat och donat lite samtidigt som jag tvättat. 
Sorry att det kanske inte blev nåt vidare roligt inlägg. Men hjärncellerna har checkat ut och kräver semester resten av kvällen pga trötthet.
 
Så med det sagt så önskar jag er alla en underbar fortsättning på er söndagskväll.
För nu ska jag mysa ner mig under täcket med en stor klase vindruvor att tugga på o dricka lite varmt te. Konstig kombo, jag vet, men det är vad jag blev sugen på just nu. 
Nattnatt my lovelies✨
Combatgirl signing out with
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: