combatgirl.blogg.se

En underbar dag på alla sätt💕

Min dag började med att jag fick ett pm på fb som fick mig att le. Det i sig är en väldigt bra början. Särskilt när det är en person man väntat på att få höra av men som inte kunnat höra av sig. En person som är stark och har kommit långt i livet men inte verkar kunna se det själv. 
Sen fortsatte dagen med att jag hade en tjejdag med min älskade systerdotter. Hon har länge velat testa zumba för barn. Och då såg jag till att ordna det som en överraskning till henne. Förutom att hon då trodde att det var förra söndagen det skulle äga rum. Men det verkade vara ett stort äventyr det här med att umgås med moster, dansa zumba och även bli överraskad med fika efter zumban. Hon fullkomligt bubblade över av glädje. Och det värmde gott i hjärtat vill jag lova. 
 
Jag vill gärna tro att om jag hade haft en dotter, så är det vad jag hade gjort ihop med henne. Haft tjejdag med henne med jämna mellanrum, ha lite egentid med henne så ofta jag kan.
Vad är då roligare än att göra saker tillsammans?Som fika, dansträning, filmkvällar fulla av mys, uppleva vad det innebär att älska någon så mycket som ett eget barn... Därför är mina älskade syskonbarn en stor tröst. 
 
Men just den här systerdottern är nog mer lik mig än jag gärna medger, hahahah. Jag är the queen of epic fails, och som det verkar så är min kära tandlösa sessa the princess of epic coments, hahahah. Hon är verkligen lika rolig som hon är söt. 
 
När jag väl lämnat av henne hos sina föräldrar så retades hon med sin mamma att hon minsann vart ute och fikat medans mamman inte varit det. Ja de är roliga de små liven. Sen var det bara för mig att vandra vidare hem och ätta igång med tvätten. Mindre roligt men måste göras. Imorgon är det dags för träning med gänget. Nåt jag sett fram emot ett bra tag nu. Behöver hålla mig igång för att inte tänka så mycket. 
 
Men nu mina fina guldkorn, är det dags för lite metime och avslappning. Ha en bra fortsättning på er söndagskväll. Sen är det dags för film. 
Puss och kram my lovlies💋
 
Combatgirl, Over'n Out💕
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: