combatgirl.blogg.se

Long time, no see...💕

Sorry, my lovelies för bristen pÄ upplÀgg. Som ni sjÀlva vet sÄ vill man ibland dra sig undan omvÀrlden och sluta sig i sin alldeles egna lilla bubbla. Och det Àr precis vad jag har gjort. NÀr man har mycket att tÀnka pÄ, mycket som oroar en, mycket som pÄverkar en sÄ mycket att man till och med glömmer att man har ett arbetspass inbokat, ja dÄ vet man att man behöver dra sig undan för att andas lite. Vi kan vÀll sÀga att det varit en ganska prövande vecka för mig och att jag nu försökt samla ihop lite trasiga bitar för laga dem. Men trots att man försöker samla krafterna och med nya tag försöka le inför allmÀnheten, sÄ Àr sjÀlvkÀnslan fortfarande Ànnu skör. 
IgÄr va jag hos mamma och firade hennes födelsedag. Mycket stojande med barnen som brÄkade om vem som skulle fÄ sitta i min famn och gosa med mig. Mitt hjÀrta nÀstan exploderar av kÀrlek till de underbara syskonbarnen, nÀr jag vÀl fÄr chansen att trÀffa dem. Finns inget jag inte skulle göra för mina syskonbarn. Jag har som sagt aldrig lyckats fÄ egna, men mina 5 syskonbarn har alltid varit min stora tröst. Och till min stora lycka ska jag snart fÄ ett 6e syskonbarn. Knappt en mÄnad tills det lilla knytet anlÀnder till oss.
Idag var man ivÀg och fixade massa Àrenden hela dagen. VÀldigt pÄfrestande irriterande Àrenden. Men den dagen lÀttade en hel del nÀr man fick trÀffa en vÀn som man inte sett pÄ lÀnge och sen luncha med en annan underbar vÀn. Sist vi var ute pÄ egen hand hon och jag, var efter att hon fött sin yngsta dotter. Det va 3Är sen. SÄ ni förstÄr hur uppskattad den timman var. Sen bestÀmde jag mig för att nu var det dags för en hÄrförÀndring, i alla fall vad gÀller fÀrgen. Jag hade en röd lyster i hÄret förr, men tÀnkte nu vill jag göra den mer intensiv. Jag hoppas den blir som jag önskar mig.
En stund innan jag kom hem började jag mÄ ganska dÄligt och smÀrtan började öka ganska successivt. SÄ det blev ingen trÀning idag. Imon Àr det i alla fall dags för ett nytt nattpass pÄ det nya jobbet. det innebÀr att jag fÄr vÀnda pÄ dygnet igen och sova bort dagen. 
Men nu alla mina fina guldkorn Ă€r film med sjĂ€lvaste Orlando Bloom som gĂ€ller, allas vĂ„r snygga pirat, med lite vindruvor som tilltugg och sĂ€llskap.Ha det sĂ„ fint my lovlies, för det tĂ€nker jag ha med min kudde som dejt. XOXO, Combatgirl 💋
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: