combatgirl.blogg.se

Lycklig och nöjd ...

Idag blev balkongen nymålad i en fräsch vit färg. Det fick mig att bli piggare och plötsligt var det full rulle på mig. Jag fixade en ny omklädning till soffdynan i glad och fin gul färg som visade sig vara fin till den ljusgula duken på bordet. Tidningstället fick stå jämte med lite bling i rött, orange och gult. Sen gick jag och letade upp mina lycktor som hängdes upp och hade oranga färger också. En ljuslykta på bordet och allt va som jag ville ha det. Hela lägenheten är som jag vill ha den nu också förutom att jag bara har gardinerna kvar att hänga upp i vardagsrummet. 
Men nu ikväll så ska jag träffa arbetskollegor för lite bowling. Kommer knappt ihåg när jag spelade det senaste. Så det kommer bli så sjukt kul att träffa dem och göra nåt ihop.
With that beeing said alla mina guldkorn, så önskar jag er en fin fredagskväll. För det tänker jag minsann ha.
Combatgirl kisses my lovlies 💋💕
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: