combatgirl.blogg.se

Trött, sleten och mörbultad...

 
Dagen började med att min fina vän, arbetskollega och granne knackade på i morse. Det blev lite småsnatter i nån timma innan jag satte igång för att göra mig redo för jobbet. Det var bara att sätta igång musiken så man kunde komma igång med lite tempo. 
 
Nu har det ju renoverats och blivit jättemysigt där i restaurangen på Vida Arena. Men när jag tog bilderna så va det fortfarande ljust, så man såg inte hur det ska se ut i den rätta belysningen. Men jag kan lova att det är myskänsla all the way. 
 
Efter flera timmars springande på jobbet så är jag nu välldigt trött och mina fötter är både ömma oh svullna. Så nu är det högläge i sängen som gäller och titta på det sista av filmen "Änglar och demoner". 
Men jag kan inte annat än säga att jag ändå, trots tröttheten, trivs med mitt jobb och mina fina kollegor. Sen att man har roliga kunder att ta hand om gör hela arbetspasset mycket festligare med skratt och humor.
 
Som ni ser så bjöd jag på lite fler bilder idag. 
Varav en av dem visar hur hårfärgen blev. Nu är den lite mörkare där också pga hårskummet som jag har i det. Men jag är nöjd med det. Sen kanske det ser annorlunda ut när jag ser till att det blir rakt också. 
 
Nä nu är jag trött mina fina guldkorn. Så jag ska nog krypa ner under täcket och krama kudden. 
För imorgon ska jag ta ett av mina älskade syskonbarn på ett zumbapass för barn. Hon kommer bli så glad eftersom jag vet att hon gärna velat prova det. 
 
Ha nu en underbar fortsättning på er lördagsnatt, my lovelies💕
Nattnatt, Combatgirl 💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: