combatgirl.blogg.se

Många järn i elden...🔥

Jupp det är jag det. Så pga det så har det blivit ganska fattigt med inlägg på bloggen då jobbet fått gå före och när man väl kom hem så va man alltid så trött att allt man ville var att få sova.
Men just nu sitter jag på bussen på väg till jobbet för ett nattpass och passar därför på att skriva lite. 
 
Myckey har hänt sista tiden. Så mycke att jag ibland kände att jag inte ens hade tid att andas än mindre blogga. Det var allt från att jag fick ännu ett nytt, åkte till Stockholm pga en bokad tid på en ögon klinik, fick samma dag en liten systerdotter som jag hann träffa innan jag åkte till Stockholm, fastnade där pga stormen, och en hel del annat som jag berätta om men kommer dela upp i olika inlägg så det inte blir så långt. 
 
Som sagt så har mycke hänt. Inte en lugn stund har man. Men det är precis så jag älskar att ha det och trivs med. Visst, det kan vara utmattande och många oroar sig för mig. Men själv känner jag tacksamhet över att ens ha jobb i dessa dagar. Man hör så mycke om all arbetslöshet för att man vill "spara". 
Men man ska inte vara alltför kräsen heller. Det gäller bara att vara ihärdig så hittar man så småningom det man vill om man kämpar för det.
 
Så... Nu är jag framme vid jobbet och måste sluta. Ha det så fint så ses vi snart igen under kvällen alla fina guldkorn.
Combatgirls sais: to be continued 💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: