combatgirl.blogg.se

En dag utan måsten...

Igår började jag dagen med att klocka ut från mitt nattpass för att äntligen få några efterlängtade timmar med sömn. Men även efter att jag sovit så kände jag mig ganska off. Piggnade till i några timmar och passade på att gå och hälsade på syrran och hennes familj.
Sen va jag några timmar ute med vänner och kollegor på Stars'n Stripes för en matbit.
Jag hade en välldigt bra dag och en välldigt bra kväll. Men allteftersom kvällen framskred så kände jag av tröttheten som alltmer onormal. Jag ursäktade mig och sa till mina vänner att jag behövde åka hem. Något pågick inom mig utöver tröttheten och det hade börjat ta över tankarna och känslorna. Det kom så plötsligt att jag inte redigt hängde med kände jag. Allt jag ville va att få komma hem och krypa ner i min säng. Men utmattningen tog över och jag låg och vände på mig tills klockan nästan va 4. Det verkligen kröp i mig och kändes obehagligt. 
Framåt morgonen började en skränande konsert spela i huvudet med meddelandet att Herr Migrän va på gång. 
 
Så min dag idag spenderades i sängen med en huvudvärk with no mercy. 
Irritationen över att jag inte kunde hälsa på systrarna, fastrarna och mostern höll mig sällskap under tiden. Nu ligger jag och slötittar på The Bachelor på tv. Men det blir nog att krama kudden snart igen. 
Jag hoppas att ni alla mina guldkorn där ute har haft en bra mycket bättre söndag än vad jag har hade. Och att ni har en fortsatt bra söndags kväll. ✨
Combatgirl signing out with a kiss 💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: