combatgirl.blogg.se

Den döda dottern🌺

 

Vad hände med att ta sig igenom livet hand i hand?
Allt man gjort och ställt upp med rann ut i både jord och sand.

Länge gick jag igenom livet som i en dimma av tomhet och plötsligt hittade jag mitt livs kärlek.
Jag hoppades att ni skulle dela min lycka och glädje men möttes istället av värsta sortens svek.

Pga er har jag upplevt både sorg och ensamhet.
När jag behövde er som mest visade ni hellre någon annan lojalitet.

Ni vände mig ryggen, ni valde bort mig och fick mig att ge upp på livet.
Han är inte er son, hon är inte er dotter, men ändå är de inräknade i det familjelivet.

Jag hoppas ni en dag både inser och får känna vad ni gjort mot mig.
Att istället för att glädjas för mig ställde ni till med ett ståhej.

Att ni en dag kommer inse vad ni valde bort och vad ni kunde ha fått.
Jag hoppas ni inser det innan det är för sent och Gud välsignar mig med smått.

Jag spenderade hela mitt liv för er kärlek och stolthet.
Men istället hittade jag alltid bara besvikelse och hårdhet.

Jag är enligt er inte er dotter eller syster, jag existerar inte längre, jag är död.
Men trots allt det önskar jag er all lycka i livet och kärlek i överflöd.

 

Combatgirl🌺

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Eva
skriven :

Det är ofattbart att man (du) måste välja mellan din familj o din kärlek o så sorgligt att vara lycklig o kär o inte få dela det med son ursprungsfamilj. Men du kunde inte ha valt på ett annat sätt o må du alltid känna stolthet o lycka över det valet du tog. Lycka till!!!

2 Eva
skriven :

Det är ofattbart att man (du) måste välja mellan din familj o din kärlek o så sorgligt att vara lycklig o kär o inte få dela det med son ursprungsfamilj. Men du kunde inte ha valt på ett annat sätt o må du alltid känna stolthet o lycka över det valet du tog. Lycka till!!!