combatgirl.blogg.se

Ännu mer lycka 🌺

Lycka är att få vakna varje dag och känna glädje och uppskattning över det lilla innan man ser sig om efter det stora🌺

Lycka är att varje dag få vakna med en inre ro över vad framtiden har i beredskap åt en och man vet att det är vad man alltid önskat sig och strävat efter🌺

Lycka är att varje dag få vakna och vara tacksam över det man har och känna både stolthet och glädje över det🌺

Lycka är att varje dag få vakna och känna en inre styrka att ta sig igenom ännu en dag som man själv väljer att göra underbar eller inte🌺

Lycka är att varje dag få vakna och upptäcka en ny anledning till att själv le eller få någon annan att le🌺 

Jag väljer att leva på det sätt jag anser passar mig, på det sätt jag anser att det ger mig glädje, på det sätt jag anser att det ger mig en inre ro, på det sätt jag anser att det får mig att utvecklas och få nya upplevelser🌺

För första gången någonsin befinner jag mig i ett stadie i livet där allt känns helt underbart och jag är lätt om hjärtat🌺

Och hur jag än väljer att leva det livet är helt upp till mig att spinna vidare på för att få det att bli ännu bättre än det känns just nu🌺

Mitt liv, mitt val, min lycka, mitt välbefinnande. Ingen annans🌺

Combatgirl 🌺

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: