combatgirl.blogg.se

Jag är rik...

Jag är rik... Men inte på pengar. 

Rikedom för mig är att ha allt man behöver, uppskatta det man har, dem man har runt sig.

Jag är rik för att jag har ett tak över mitt huvud, väggar som håller mig trygg, mat på bordet, kläder som håller mig varm, flera jobb att gå till där jag känner mig uppskattad för det jag gör och ställer upp med, syskonbarn som jag älskar som om de vore mina.

Jag är rik för att jag har folk som älskar mig på olika sätt som är både mina vänner och mitt eget kött och blod. 

Jag är rik för att jag äntligen börjar känna ro i mig själv, och tycka om den jag är.

Jag är rik för att jag äntligen är på den väg jag vill vara i livet efter att ha fått kämpa för att komma dit. Jag är rik för att jag har friheten att begå mina egna misstag och lära mig från dem. 

Jag är rik för att jag växer av alla nya erfarenheter som livet utmanar mig med.

Jag är rik för att jag inte tar nåt eller någon för givet, och inte låter någon köra med mig.

Jag är rik för att jag uppskattar det lilla. 

Ja, jag är superrik!!!!!

Fattig är den som enbart har pengar men är rädd att släppa nån inpå sig i rädsla för att bli utnyttjad, och därför förblir ensam.

Combatgirl, over'n out!💋 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: