combatgirl.blogg.se

Seg dag....

Mmm, efter att ha jobbat natt så har jag känt mig seg hela dagen. Har varit så seg och trött att jag slumrat till och från under dagen. Att det har varit ett ganska ruggigt väder gjorde det lite mysigare att ligga kvar i sängen Och dåsa.
 
Hade velat gå och träna idag eftersom jag inte hunnit göra det på ett tag. Men ryggen protesterade än och tröttheten för stark.
Så det blev att man blev kvar hemma istället och försöka återhämta sig.
 
Tittade på tv en stund innan jag gick upp lite och så fick jag se att National Treasure började vid kl21. Älskar de filmerna och man kan ju bara inte gå fel med Nicolas Cage. Hans assistent i filmen är ju bara för jäkla rolig och söt. Fnissar ryätt ofta åt han faktiskt. 
 
Om man skulle ta och kolla vidare på filmen kanske och sen sova igen va? Ha en fortsatt fin måndagskväll nu alla mina guldkorn. För just nu är min kudde bra mycket mer intressant och bekväm än att hålla i luren och skriva. 
Combatgirl signing out💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: