combatgirl.blogg.se

I have the spirit and strength of a warrior...

Men även en krigares styrka kan vackla emellanåt. Idag var en sådan dag för mig. Dagen har varit både lång och uttömmande på krafter. När man går igenom en sådan prövande dag så känns det skönt att bara få dra sig undan i sin lilla bubbla, få sluta sig helt och stänga världen ute. Kanske även försöka komma på hur det va man andades. Man blir helt enkelt trött på alla motgångar man får kastade mot sig...
Men en sak är säker, jag har alltid levt upp till innebörden av mitt namn, som på mitt språk betyder, "tålamod, tålmodig". Hur som helst, varje gång jag fälls ner till marken så försöker jag alltid resa mig upp igen. Oavsett hur utmattad jag är och hur många ggr man än försöker hålla mig nere, så kommer man aldrig kunna hålla mig nere. Jag kommer antagligen hamna i fler svackor, jag kommer ständigt prövas, och antagligen kommer något/någon alltid försöka knäcka mig på ett eller annat sätt. Men det kommer man aldrig lyckas med. Why? Beacause I have the strength and the spirit of a warrior. And we never EVER give up. 
Så med det sagt så önskar jag er alla en fortsatt bra kväll. Själv ska jag krypa ner i sängen efter den här utmattande dagen...
Nattnatt alla mina guldkorn där ute✨
Puss puss 💋💕
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: