combatgirl.blogg.se

Något fattas mig...

   Vad är det som fattas mig?
Jag har sökt, jag har letat, så snälla säg.
Jag vandrar, undrar hur långt jag går.
Allt är en process när man försöker läka, men än finns öppna sår.
Jag ser leenden, jag hör skratt, men den glädjen är mig inte förunnat.
Så många saker jag önskat göra och uppleva i mina dagar, men aldrig kunnat. 
Jag vill göra det mesta av nuet, leva för dagen.
Bara ligga och njuta där på bryggan i solen med händerna på magen.
Men ändå är det något som fattas mig, jag vet inte vad.
Vill inte vara ledsen mer, snälla jag ber dig, ge mig en anledning till att bli glad 💋
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Du är så underbar..shit vad du skriver bra...

Svar: Tack fina Anna. Alltid roligt att det man skriver uppskattas 💕
Combatgirl78