combatgirl.blogg.se

Vill inte vara sjuk...

 
Vaknade idag med en värk i hela min kropp som heter duga, fr topp till tå. Så mkt att det kändes som att även hårtet gjorde ont. Feber, svullna mandlar, magont, illamående, frossa... you name it. Men ändå gjorde jag mitt bästa med att fixa färdigt tvätten innan jag kunde bädda ner mig i sängen. Och varje gång jag kom hem fr tvättstugan så va jag genomvåt av kallsvett och kritvit i ansiktet. Hur ogärna jag än ville sjukanmäla mig inför morgonens arbetapass sä blev jag tvungen att göra det 😤 känns ju lagom bittert. Men vad gör man? Man kan ju inte rå för det heller. När jag var färdig så kunde jag iaf äntligen bädda ner mig i sängen och krama kudden. Få i sig vätska bäst det går även om magen protesterar. 
Idag blir det inget kul inlägg, skallen är seg och vill inte redigt samarbeta. Önskar er alla en fortsatt bra fredags natt där ute. Själv ska jag nog göra mig redo att göra min älskade kudde sällskap. Kan ju inte göra Mr pillow besviken gen att lämna han ensam, eller hur??
Nattnatt alla mina guldkord där ute i natten✨ 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: