combatgirl.blogg.se

ÄNTLIGEN...

Idag var verkligen en bra dag för mig. Så här bra har jag inte mått på länge, helt underbart. Idag blev det lite samtal som vanligt för planerade möten och lite vila innan det var dags att göra mig i ordning för träningen. Jag var lite nervös och orolig för hur jag skulle klara mig med tanke på hur jag mått sista tiden. Särskilt som senaste gången jag tränade KravMaga med gänget va under graderingen i juni. Så man kände ju sig lite ringrostig men, jäklar va roligt det var att känna hur man sakta men säkert kom in i det igen. Det va länge sen man svettades så mycket av ett träningspass eller kände hur det kunde bränna i musklerna av ansträngning.
Något som förvånade oss alla var att coachen vi hade idag är ganska känd för att ge oss redigt intensiva fyspass. Man bokstavligt talat känner att man när som helst kommer börja kräkas av ansträngning om man inte får vila snart. Men idag så drog han ner på hela det fyspasset och istället för att ge oss 25•4 i armhävningar som han brukar göra så blev det bara 25 armhävningar. Så ni förstår min och alla andras förvåning. Men det funkade bra för min del att "mjukstarta". Men jäklar säger jag ändå vad svettig man var. Alldeles genomvåt. Som sagt så är det helt underbart att ha fått börja träna igen.
Min belöning blev en hel sub från Subway med alla grönsaker som finns utom "khalapeno on a stick", hahahah. Men den satt finfint vill jag lova. Och nu sitter jag mätt, mör men lycklig och nöjd och tittar på "Gisslan" med Bruce Willis. Jupp man kan ha det sämre antar jag. Förhoppningsvis kommer jag inte ha en mördande träningsvärk imorgon. 
Ha det nu så fint alla mina fina guldkorn där ute✨
Combatgirl sais Peace Out my lovlies 💋💕
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: