combatgirl.blogg.se

Den här dagen sög ganska så ordentligt...

Ok... Det är ju redan konstaterat att det inte blev någon träning för mig idag. Därav min stora irritation. Allt va fixat och färdigt. Jag till och med hann med en hel del jobbrelaterade samtal. När det va gjort så begav jag mig ner till apoteket för att göra några viktiga inköp. Men halvvägs ner börjar yrseln göra sig välldigt påmind. Det började snurra framför mig och det kändes som att det gungade under fötterna på mig. Jag lyckades ta mig hela vägen till apoteket i alla fall och handla det jag skulle. Men på vägen hem började jag bli ordentligt yr igen och kallsvetten sipprade fram på ett obehagligt sätt. När jag väl lyckades ta mig upp till lägenheten så andades jag tungt, hjärtat hamrade på i rasande fart, jag va kritvit i ansiktet och kläderna genomvåta av kallsvetten. Det såg inte bra ut någonstans. En timma senare när jag trodde att det lugnat ner sig och jag satte mig på sängkanten, som tur var, så svartnade allt helt plötsligt och jag tuppade av för ett ögonblick.
Så pga det så var det bara att ta det säkra före det osäkra. Som min coach sa, så är det inte direkt Friskis & Svettis träning vi kör med, utan fullt ös och en fysiskt krävande kampsport. Så att trilla ihop som en potatissäck mitt under träningen är varken optimalt eller något vidare graciöst eller smickrande. Så ja, jag var mer än lagom irriterad att behöva missa träningspasset igen och muttrade rätt så flitigt på alla språk jag kunde och antagligen på några stycken påhittade också. Men så är man ju vårdutbildad och måste tänka logiskt ur den synvinkeln på vad som är ok och vad jag borde göra så det inte blir värre. Svaret blev då att ligga kvar hemma och försöka bli bättre. Ja det suger, BIG TIME I might add. *Mutter, mutter*
Aja, snart är det ju onsdag och då får jag hoppas att jag är återställd. Nu ska jag kolla vidare på "Get Smart". Kan inte sluta skratta när jag ser den filmen. Helt galet rolig är den. Särskilt när en av karaktärerna får sig ett rejält slag med häftapparaten mot pannan av The Rock, hahah.
Så nu önskar jag er alla mina fina guldkorn där ute en fin fortsättning på denna måndagskväll.✨
Untill next time and update...
PEACE OUT my lovlies 💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: