combatgirl.blogg.se

En underbar dag i solen...

Dagen började med att mobilen gick varm av alla sms jag fick av vänner som ville ses idag. Med tanke på hur soligt och fint det var så blev jag självklart sugen på att komma ut lite. Särskilt med tanke på hur konstig jag känt mig de senaste dagarna. Efter att ha börjat med min medicin igår kände jag att jag mådde bättre och kände att solen skulle göra mig gott. Så eftermiddagen spenderades nere på stan med mina vänner och två söta småttingar. Med tanke på att vi inte hade setts på länge så hade vi välldigt mycket att prata om och ta igen.
Några timmar senare var det dags för mig att gå och hämta min systerson på dagis för att möta upp med syrran som skulle hämta dottern från förskolan. Därefter var det att gå och hälsa på min mamma och syster som kom hem igår från sin semester i Libanon. Väl där så träffar jag mina systrar och resten av mina syskonbarn. Så ni kan ju föreställa er hur det lät hemma hos mamma när 5 kids i åldrarna 8månader till 6år möts och ljudvolymen steg "några" snäpp. Det va rena cirkusen ett tag, hahaha. Men det är alltid lika härligt att se dem allihopa hur högljutt det än blir. Och snart så föds ju en söt liten bebis till. Nåt jag verkligen ser fram emot.
Sen var det dags att jag och syrran med familj att åka upp till vår moster och hälsa på, också för att hon kom hem från Libanon. Efter ännu mer fika och skratt så var det dags för mig att äntligen gå hem. Jag var nöjd med min dag, mest för att jag inte kände av yrseln eller illamåendet jag hade känt av de senaste dagarna. Något jag funderade på att det kunde bero på är att jag antagligen fått kristallsjukan igen. Nåt jag hade för 3år sen och hade just samma symtom och lite till. Verkligen obehagligt. Men nu ligger jag hemma, och är mer än bara nöjd med min dag. 
Ok alla mina fina guldkorn där ute. Jag hoppas ni får en awesome fortsättning på er kväll. I know I will... 💕
Combatgirl sais Peace Out my lovlies 💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: