combatgirl.blogg.se

Film, frukt och pistagenötter...🎬

Kan det bli bättre? Nope. Det är helt perfekt. Med tanke på att alla är ute och festar nu när det är fredagkväll så innebär det lugn och ro i hela huset. Lucky me. Och som ni ser så är det "Captain America: The First Avenger" som gäller ikväll. 
 
Som tur är så har jag en ordentlig sovmorgon i morgon. Sen är det ett arbetspass på Vida Arena som gäller. För er som inte varit där än, så kan jag berätta att det är nyrenoverat och ser grymt bra ut där i restaurangen. Det är som ett helt nytt ställe med en helt ny atmosfär. Så om ni inte åkt dit än, gör det! Oavsett det är för en hockeymatch eller lunch. Ni kommer inte ångra er. 
 
Well well mina små guldkorn ute i natten.
Jag hoppas ni får en fortsatt trevlig fredagskväll.
Nattnatt my lovlies ✨
All my love, Combatgirl 💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: