combatgirl.blogg.se

Full rulle hela dagen...

Hej hopp alla mina fina guldkorn där ute. Det är redan torsdagkväll igen och jag har hållit igång hela dagen. Dagen började visserligen välldigt segt och det kändes som att kroppen gått ett par ronder med en björn och förlorat flera gånger om och lite till. Så ja, det va en träningsvärk som hette duga vill jag lova. Till slut så kom jag upp i alla fall och började plocka lite hemma. Sen fick jag mig ett ryck och började storstäda balkongen eftersom vädret var så fint. Så fick man då en knackning på dörren som visade sig vara målarna som hade tänkt måla min balkong. Eftersom jag va mitt uppe i städningen så sa de att de kunde komma tillbaka imorgon bitti istället och på så sätt kan börja måla hos min granne istället.
Mina tomatplantor fick tillfälligt flytta in i köket i några dagar tills de får återgå till sin plats på balkongen. Sen blev det lite mer plockande tills det var dags för tvätten som nu snart är färdig också. Känner mig mer än bara nöjd med min dag.
Sitter nu med en hög med goda pistagenötter, ett glas iskall äppeljuice och tittar på vad som många suckar över och kallar eyecandy. Jupp, you guessed it. Självaste Jason Stathham i filmen "The Transporter 3". YEAH BABY!!!! Ni kan ju inte annat än hålla med, mannen är ju helt awesome på alla sätt. 
Nu så mina små guldkorn där ute, ska jag springa ner för femtio elfte gången till tvättstugan och vika det sista av tvätten som är kvar innan jag myser ner mig framför tv'n igen. Man kan inte känna annat än förnöjsamhet efter allt man gjort idag.
Önskar er alla mina fina guldkorn där ute en fortsatt underbar torsdagskväll. För det tänker jag ha ✨
Combatgirl sais Over'n Out my lovlies 💋💕
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: