combatgirl.blogg.se

Höstkväll✨

Ja, det är en underbar höstkväll idag. Jag tog min filt och kudde och satte mig ute på balkongen i soffan. Tänkte att det kanske kunde hjälpa mig att få bort migränen eller i alla fall lätta på den. Så nu sitter jag här ute och har det helt underbart mysigt. Frisk luft har aldrig skadat någon oavsett tid på dygnet. Jag skulle jobbat idag men så ringde man och berättade att jag inte behövde komma. Skulle nämligen suttit vak. 
Så det kanske blir till att gå till sängs tidigare idag ändå. Mycket har seglat igenom tankarna idag. Förvirrande saker som jag helst inte vill tänka på med tanke på allt annat jag har att tänka på just nu. All stress man är under för att man är så envist inställd på att lyckas med det man har som mål i livet. Men den största nackdelen är vad stressen även drar med sig. Migrän, yrsel, bröstsmärtor och en hel del annat jag helst inte vill ha men som jag redan haft idag.
 
En annan stressfaktor är när luren flippar efter att man uppdaterad OS i den. Alla mina bokade arbetstider blev omkastade och helt plötsligt fick de helt andra klockslag än vad de skulle vara bokade på. Vissa försvann helt. Så då fick man ju spendera en si så där ca 2h med att ringa samtal för att ta reda på alla bokade pass man har och vilka datum. Som tur är fick jag även lite fler arbetspass på köpet också. Det tackar vi för. 
 
Nehepp, alla mina guldkorn där ute. Det verkar inte bättre än att det kanske är dags att gå in och krypa i säng för att sova.
Ha nu en fin fortsättning på er kväll all my lovlies✨
Combatgirl, Over'n out 💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: