combatgirl.blogg.se

Inte en lugn stund...

Ja just det, inte en lugn stund sen jag gick upp i morse. Vaknade av att jag hade huvudvärk efter alla vakna stunder under natten. Den ena mardrömmen efter den andra och som man inte ser nån anledning till. Hur som helst, så började jag min dag med att sätta mig på balkongen med min frukost och bara njuta av solen som ännu skiner i sin sommarglans trots att det redan är september. Men jag klagar verkligen inte. Hösten och vintern kommer göra oss sällskap snart nog ändå, så jag tackar och tar emot så länge värmen är kvar. 
Fortsatte mitt donande hemma innan jag drog till systrami för att fixa lite grejer innan jag drog hem igen för lite matlagning. Jag blev sugen på Chli Con Carne idag. Men jag satte min egen lilla spinn på det istället vad gäller en del ingridienser och kryddor. Man ska ju inte behöva tillkalla brandkåren när man ska äta för att man fräter hål på munnen. Inte för att man klagar på den manliga fägringen som brandkåren erbjuder utöver sin ytterst höga yrkes kompetens, men tror nog de hellre lägger den arbetskraften där de verkligen behövs och kan rädda liv, hahaha. Anywhoooo... Jag hade inte nåt passande bröd till maten så jag bestämde mig för att koka pasta till den. Och stilla dig mitt hjärta vad gott det var. Matkoma på 3 röda och UTAN brännhål i munnen. Efter att ha vilat lite, donat lite till så var det äntligen dags för oh so talented Denzel Washington i filmen "Unstoppable". En välldigt sevärd film om du inte har sett den. Så nu ska jag kolla på filmen i sällskap av lite vindruvor o lite chips. Man kan ha det sämre. Sen sova för att gå upp och preppa inför mitt nattpass på ett av mina många jobb. 
Untill next time alla mina fina guldkorn där ute i natten, så önskar jag er en fortsatt trevlig söndagskväll ✨
Combatgirl sais nightnight my lovlies💕
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: