combatgirl.blogg.se

Underbart dag på alla sätt!

"Vänner är som stjärnor. Bara för att man inte ser dem hela tiden betyder det inte att de inte finns där." 
Well, det ligger mycket i det. Jag är lyckligt lottad som har många vänner som ständigt hör av sig för att höra ifall jag mår bra eller fråga hur jag mår. Idag har min telefon gått varm hela dagen pga sms, pm på facebook, vanlig mail, telefonsamtal, shit hade de kunnat skicka mig röksignaler för att ta reda på hur jag mår så hade de antagligen gjort det också. Det värmer så gott i hjärta och själ att det finns så många bryr sig om mig. När man minst anar det så hör de av sig till mig. Särskilt de som inte bor i samma stad som jag. Och de har senaste tiden prickat in det när jag behövt stödet och omtanken som mest. 
 
Dagen forsatte på samma sätt och sen var det dags att dra till KravMaga träningen. Den mannen rent av sopade golvet med oss idag med sitt pass. Tempot va högt idag och koncentrationen hög på fysträning. Flera gånger fick jag pausa och dricka när yrsel och svimkänslan tog över. Men passet i sig var sjukt bra och coachen grym. Det är bara min kondis som är uselt kass. Men jag hade som sagt väldigt roligt. Förutom att jag just nu känner mig lika mör som en bankad kyckling innan en  marinad. Så imorgon lär jag känna att jag lever kan jag lova.
 
Just nu ligger jag och tittar på "Die hard with a vengance". Det kan inte bli annat än jäkligt roligt med en kombo på Bruce Willis och Samuel L. Jackson. Jag dör av skratt och träningsvärken i magen protesterar redan. Så nu alla mina fina guldkorn ska jag titta färdigt på filmen och sen dejta Mr Pillow. Puss på er my lovlies och sov så gott.✨
Combatgirl signing out💋
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: