combatgirl.blogg.se

YEAH BABY!!! Då var det dags igen...

Jupp, och då blir det all in. Nu har jag ÄNTLIGEN införskaffat alla nödvändiga skydd som behövs. För fram tills nyligen så gick jag med bara vissa skydd och tyckte att jag klarade mig bra. Men det går ju inte att låta det "gå bra" hur länge som helst. Så de nyaste i raden jag hade köpt va ett par handskar och en ny susp istället för den jag hade. Funderar på att köpa lindor till handlederna också. Vi får se längre fram. Det skadar inte att ha dem i alla fall.
Men hur som helst, fram tills idag så hade jag missat varenda pass pga jobbet. Så idag ska jag äntligen återförenas med det bästa gänget som finns att träna med. Grymma coacher och awesome gruppkompisar som man tränar med. Det kan inte bli bättre. Och även om träningspasset sopar golvet med en rent fysiskt att man känner hur hela kroppen skakar efreråt, så är det värt varje minut, varje blåmärke Och all träningsvärk man har efteråt. För oavsett hur ont man än har efteråt så vet man med sig att man gett allt och mår sjukt bra efteråt. Det ska bli sjukt kul att börja igen, men måste som sagt bygga upp min kondis igen som gått tillbaka och blivit sämre än kass. HOLY CRAP säger jag bara. Men med förnyade krafter, bra mentalitet och fina människor som stöttar och hjälper en med vad man än behöver förbättra så kan det inte gå annat än framåt.
Ok, mina guldkorn, det va allt för tillfället. I will be back with an update senare under dagen efter mitt träningspass för att berätta hur det har gått. Combatgirl sais Peace Out 💕
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: